Finally.

06.00 hoppade jag hem med ett stort leende på läpparna!
inte nog med att jag slutat, utan vi fick mail om att de bästa sommarjobbarna iår har varit de på PKB'nar (där jag jobbar) - glädjerop på det! (vi själva har inte fått mailet, men alla de andra har fått det)

- spenderat dagen på golfbanan, och råkade såklart slå till en fågel med golfbollen.
alla andra fåglar flyger iväg ... den kämpar för livet, men ligger kvar, och låg där resten av tiden också.
inte ett ljud han gjorde ifrån sig, men hela vingen hängde efter .... stackarn!!!! - sån sjuk otur! 
ljudet när jag träffa honom och när alla andra fåglar flyger iväg var så jävla hemskt!
- men så kan det gå ... tyvärr - men ett passande skämt - jag gjorde en birdy! (haha?) 

dags för tupplur tillsammans med säsong 2 av SOLSIDAN!!!  sen blir det partaj!
- och ett mail från Cathy: åh, nästa vecka ska vi ha 30 grader ser det ut som, du kanske kan få lite sol och värme här! - JAAA LÅT MIG FÅR NÅGON SOMMAR !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback