Antagen.



där kom antagningsbeskedet och jag kom in på mitt första val.
(även alla mina distanskurser).


och jag är jätte osäker - vill jag eller vill jag inte?
jag är 50/50, för jag har en annan plan jag jätte gärna gör också nämligen.
men frågan är hur många gånger man "får" tacka nej? snart kommer jag väl inte in någonstans.
- vill jag blir dalmas? vill man bor i falun i tre år? - det är klart man kan pröva åtminstone.
jag måste läsa på linjen ännu en gång innan jag ta några slutsatser .. ska diskutera med folk också.

men vad fan gör man i Falun? vad händer ens i Dalarna liksom?

vi får se, vi får se .. jag var ju beredd på ett jätte Nej, och nu var jag själv så beredd på att le ändå över ett nej.

annars har jobbet gått fint, segt men fint! regnet öser ner, jag ska flyga in i duschen och sen läsa på om allt detta!... ojoj.  JUSTJAAA! på måndag fick jag tid till en Naprapat! tjoohooo. (400 kronor ta dom) rena rånet? min orginal-kiropraktor tar 70! men såklart har han semester när jag håller på och dö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback