Would love to visit Colorado.

Jag läser fortfarande tusentals bloggar från USA.
mest är det såklart mina vänner i Chicago, Marie i Boston och Lollo i Philly (såklart)
men alla vill ju läsa om bloggar från Californien, New York, DC eller Boston? känns det som.

Men jag tycker det är så himla tråkigt, för det finns så jäääävla många av dom.
jag älskar när jag trilla in på en blogg i Colorado, Nebraska, Utah eller i Vermont .. tex!
jag älskar att se bilderna från den naturen, helt otroligt hur fint det ser ut att vara.
jag skulle älskar att få åka till Colorado ... det ser ut som rena paradiset.

tänk er en varm vårdag, springa runt här och fota? blir helt lyrisk bara jag tänker på de.
- tyvärr finns det alldeles för få såna bloggar, SÅ MER SÅNA !!!!
Las vegas verka rätt coolt dock, inget jag heller gärna skulle åka till, iaf inte sålänge jag är under 21.

självklart är de kul med Cali, NY, och DC bloggar det med, men det är lite för vanligt.
jag älskar däremot San Francisco, och hade älskat att få åka dit!
Fetbort gå dock Los Angeles .. tyvärr, tycker det verka som USA's tråkigaste jävla stad.
alla aupairer som bor där älssssskar det, men alla som vart där på resa för ett tag hatar det (oftast)
L.A är tyvärr ingen stad jag skulle ha som drömresa på min lista ...

Pratade precis med Marie, hon vet jag älskar Bagels så jag kan dö, saknar minibagels från Wahlgreens!

Marie: jag åt en bagels innan, NOOM !!!! heheheheh!
jag: aha? rövhål, vill du höra mig då?
Marie: Yes! :)
jag: jag tog oboy till frukost, rostad macka med ost, åt kebab, potatismos med köttbullar.
nu äter jag svensk choklad och lite plockgodis och ska snart hoppa ner i min säng???
Marie ...................
Jag: FÖRLÅT !!!! nu var jag alldeles för elak.
Marie: jag sitter och gapa framför skärmen, FAN VAD GOTT DET LÄT !!!!



Kommentarer
Postat av: Mia

Tack för tipset, får se hur det kan bli :) Har du också varit au pair? Om du nu vill hälsa på i Colorado, välkommen! Kommer stanna här ett år så du har nästan ett år på dej ;)

2011-02-13 @ 22:36:31
URL: http://miaskattberg.blogg.se/
Postat av: Framtida au pair

HUVUDET PÅ SPIKEN. Tipsa gärna om lite mer 'udda' au pair-bloggar, jag läser alltför många DC DC DC CALI LA LA LA NYC NYC.

2011-02-14 @ 20:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback