tråkig rubrik.

åååh trött jag är jämt.
jag somna dötidigt och vakna ännu tidigare nästan.
jag är glad om jag ens klara hålla mig vaken till klockan slå 22-23 på kvällen.
och ännu gladare om jag sover till 9.
men det är ifs inget att jämföra med när jag var i USA, det var en helvetes jetlagning.

men jag hoppas jag börja bli lite redig i huvudet innan jag far iväg.
som tur är, är där bara en timme i england, så antar jag inte känner av den?

mitt 20årskalas ska hållas i helgen, även jockes 27årskalas .. inte varje dag man har det tillsammans.
- får snart lägga in den nya headern.

ringde Chefen från mitt jobb i somras, han låter alltid så munter den karln. (not)
men han trodde inte det skulle vara några problem när han visste hur semestern osv såg ut.
så får hålla en tumma, även om jag hatar det jobbet så jag kan spy, så är det bäst betalt.
han kom åtminstone ihåg mig och frågade hur USA hade gått, fick bli england ist sa jag med fotboll.
Jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, det låter ju nåt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback