take me back!

Idag saknar jag denna bruden, LITE för mycket.
jag sakna att spendera dagar i Chicago, saknar att se på Idol i ditt rum och käka popcorn!
saknar att köra från Winnetka hem till dig i Glenwiev.
- första dagen Evelina kom till USA så kom hon hem till mig och jag visade runt i Chicago.
senare på kvällen skulle jag köra henne hem.
"jag vet inte vart jag bor? .. det kan vara det huset, VART ÄR DET??"

och denna knepiga brud saknar jag oehört.
vi började hela resan tillsammans, den 23 augusti, till New York, samma flyg till Chicago.
träffade våra familjer tillsammans.
Den konstigaste men den bästaste norrlänningen på hela jorden!

And i miss you guys so freaaakin much!
you're the best germanpeople in the whoooole world!
I cant wait to see you all soon, Sweden, Germany, United States, whatever!
just sooon, The girl to the left is already home, and the one to the right should be back in July.
You're the best!

this one is the most ... i dont know, wierdest, coolest, everything.
In May, she's planning to visit me in England, and i couldnt be any happier to meet this crasy german girl again.
it has been 7 months (she lives in Minnesota)

MISSS YOOOU GUUYSS!!!


Kommentarer
Postat av: evelina

hahaha, men det va inte lätt när man hade sett sitt hus en gång och sedan skulle man hitta det i mörkret, inte lätt kan jag lova ;) Jag saknar dig också tjejen, galet mycket! Kommer du inte hit snart så vet jag inte vart jag ska ta vägen :( pussss på dig snyggo <3

2011-02-09 @ 03:25:47
URL: http://evelinaistaterna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback