some news for you.

Idag blev jag och figgepigge sambos.
iaf när jag kommer hem från England i Maj.
en liten lägenhet har vi inkaserat ... iaf hyrt, inte köpt.


fredrik flytta in i Mars och så flyttar jag in när jag kommer hem.
I Karlskrona ligger den, och ja .. inte så långt ifrån Ronneby, men det duger väl ett litet tag ;)
45 kvm, så det ska vara en etta, men jag klassa det väl som en 1½ .. för sovkolven är ett eget rum, man får plats med säng, byrå, nattduksbord, gaderob osv ... plus att det då är som ett rum in, hard to explain.

ett litet steg in i vuxenvärlden ... men bara ett litet.

känns väl värre när jag flytta in också, lär väl döda honom ett par gånger, riiight (;
så imorgon skrivs kontraktet på, yeahs!

ANYWAY, träffat kosken idag, fikat, snackat skit, färgat håret, och köpt en bok.
alla pratade om den i thailand, så jag tänkte jag skulle slå på den idag, 1000 jävla sidor.
Shantaram heter den
... så får fan hoppas det är nåt att ha, jag ha blivit bokmal på senaste, så det vore ju brauu!

Idag är det exakt två veckor till Englaaaaaaaand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback