damn it!

3 av 4 symtom på halsfluss - skoj!
förhoppningsvis gå det över foooortare än kvickt.

jag skickade en bild på mig själv igår till familjen - cathy bad om en nytagen bild (jag hade bara den med mig och en tiger)

Cathy: scary looking pet you've got there! :)
Alan:
You do know – they're no pets!
You’re not expecting me to pick that up at Heathrow as well are you? (;
I see you’ve been to Kanchanaburi in Thailand !
See you tomorrow at 1500hrs
Jag:
It would be fun though, but I promise, no tigers at heathrow tomorrow!

 

Vore väl roligt dock och ta med tigern? förvånad människorna skulle bli!
men ja imorgon ses vi, 15.00 ........... galet, jag och min halsfluss ska smitta dom allihopa! ;) förhoppningsvis inte.
- nu ska jag packa färdigt det sista.

Nästa gång vi hörs sitter jag i England!


Kommentarer
Postat av: mandy

Hej!

Förlåt att jag inte har svarat, men har inte haft någon dator. Ja, jag bodde där i 3 år och jag trivdes jättemycket. Superbra med shopping, bla nya cabot circus, the mall at cribs och så. många vackra hus! Bath är också värt ett besök, det var dit romarna åkte på semester - rätt coolt! Och Cardiff, med cardiff castle är fint. Kan inte komma på nått specifik att göra annars, men du får gärna kolla in mitt arkiv på bloggen :) Hoppas du får det superbra i England!!! Vad heter det dit du ska? Om du får möjlighet till en längre resa så kan du åka till torquay, engelska rivieran. Och sen är darthmore heden väldigt fin, mil efter mil med natur, som en slags stor lång hage med hästar och massor djur som man åker igenom, och sen lite vart stans är det nån liten by. och gillar du shopping finns det outlets, bla clarks village, googla :)

2011-02-17 @ 21:21:23
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback