Ikeaaaa.

Ikea stod på schemat.
vi fyllde en helg vagn med småskit och en annan med två Byrår"hyllor" och vägghyllor.
Kastruller, stekpannor, glas, tallrikar, osthyvel, slev, dukar, handdukar .. you name it!

och ändås inte så farsligt dyrt, konstigt nog!
man tänker ju bara på hyllor och tvbord osv och glömmer att man te.x ska äta på något? och framför allt inte äta med händerna? eller dricka ur mjölkpaket .. men jag tror vi har fått till det fint.
lite småsaker som jag bara använder sket vi i, det ta vi i Maj istället när jag kommer heeelt ...

det ska bli rövskoj med en första lägenhet, kan knappast vänta på att komma hem från England.
men allting har sin tid!

nu kommer kosken, vankas film och skitsnack!
sen skypedejt med annie och evelina, och brudar, har jag somnat så får jag skylla på att jag är jetlagad och matförgiftad sen thailand! - ska ringa doktorn imorgon, började i Bangkok och sen dess har jag mått riktigt dåligt och haft skadligt ont i magen och trött HELA tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback