home in sweeeeden!

honey im homeeeee!

och det är så jävla gött kan jag tala om för er.
första 7 timmarna låg jag i dvala hela resan, var som en levande död.
piggnade till i mellanlandningen, och sista 7 timmarna var så jävla rastlösa!!!
frös, svettades osv, mår bättre, men feber it is!

fredrik plockade upp mig i Hyllie, blev ikea direkt för mat.
men det känns ju lite skumt, att återvända från 30 grader till 0.
det är trist som fan och klart jag längtar tillbaka, oehört.

men just nu ska de blir skönt att somna i sin säääng.
mammsen har städat mitt rum, bäddat nytt, köpt blommor och choklad, så fiiint!


och de gillade tatueringen! inte dumt de?
nu ska jag snacka lite skit med tjockisen och mamsen, sen blir de nog hem till fredrik för film och slapphäng.
sen tiiiiiiiiiiiiiiiiiidig natt, ÅÅH vad jag ska sova gott.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback