February 5th.

Selia, jag och Engla.

Robin, Engla, Selia, Jocke, Jag, Hanna, Erika och Rose.
Detta är nog andra dagen, jag är ju mest vit av alla, haha.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaah vad jag saknar er alla.
pratade med Johan igår, de hade hängt vid stranden, och han skulle äta Paneng åt mig nu.
röööövhål.
och imorgon ska jag försöka pricka in en skypedejt med mina favoriter borta i Uniteeed states.
Evelina och Annniieeee!

och idag vid 1 skriver vi på den där lägenheten och imorgon blir det ikeaaa!

jag är taggad på livet.
jag har haft en super resa i ett superland - jag kommer tillbaka.
jag har superfina vänner i USA.
jag och figgepigge har en lägenhet.
och om 13 dagar sticker jag till England.
och om 20 dagar ska vi på konsert, se på Liverpool och hela Londoooon.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vad roligt med egen lägenhet. :) Grattis till sambolivet ;b

2011-02-05 @ 23:00:35
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: sofie

svar: jag hoppas det :D men har bara hört bra saker om Chicago så det ska nog bli bra :D

2011-02-06 @ 11:40:36
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback