February 12th.

blev en helkväll i Backaryd igår (tattarhåla-number-one)
fest hemma hos jonte iaf, och det var fint att träffa folk man inte träffat sen innan USA, eller innan Thailand.
och att folk använder sina iphones/mobiler som kamera är ju också bra tragiskt .. ta uberfula bilder och ta minst lika mycket plats som en kamera.

tanken var att sova där, för vem vill hämta folk i Backaryd mitt inatten? ... inte många, eftersom det tillhör skogen!
men så kom jag och tänka på en liten fin vän där hemma istaden som kanske inte söp sig full ikväll?
och icke, det gjorde han inte - fluff var räddaren i nöden!
blev Phil Collins kareoke på hemvägen! - love!

Idag vankas det kalas, jag är inget fan av kalas - inte alls faktiskt.
- det var btw en vecka till england igår, och idag är de 6 daaays!
det är tråkigt med bilder nu ...... blir nog bättre i England.

inte en tidning skrev om Koh Chang innan jag kom hem, idag på aftonbladet:
"njut av strandlivet i skärgården på Koh Chang"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback