drömmar.

West Hams arena (upton park) - om 14 dagar sitter vi där.
- jag har många drömmar, väldigt många, och jag ska pricka av dom allihopa.
men detta året (efter studenten) har jag prickat av jävligt många på min lista.
Jag tog studenten, jag åkte till USA, jag såg New York från Manhattans alla håll och kanter, jag bodde i Chicago, jag fick springa runt på Chicagos gator, jag fick se NHL - Stanley cup mästarna!
Jag fick se Connecticut, Wisconsin, New York, New Jersey och Illinois. - självklart inte alla stater jag vill pricka av, men jag är på god väg.



allt detta ha stått på min lista, framförallt NHL.
jag kom hem och min enda dröm var att få åka till Thailand igen, ... till Thailand kom jag, en hel månad!


och en av de största drömmarna jag någonsin haft är att få se Premier League .... och om 14 dagar ska jag göra det också, jag ska t.om få bo i Premier Leauge landet.
SURE - det är inte på drömmarnas teater, självaste Old Trafford med de bästa spelarna på jorden och det bästa laget på jorden, det är det inte! - men jag hoppas så att jag ska hinna med dom under mina 3 månader i England.
jag titta varje dag vilka matcher som skulle vara bra att se och vilka som förhoppningsvis INTE flyttas pga cuper och CL - det är det värsta med våren, att alla premier leauge matcher kan flyttas pga cuperna!

Vår match var nära förra helgen att flyttas, om West Ham vunnit så hade allt skitit sig, nu förlorade dom! thank god.

Drömmarnas teater passa bra in idag.
speciellt när Rooney gjorde drömmålet här.
Drömmarnas teater är Old Trafford - Uniteds arena.

visst hade det ultimata varit att få se United på hemmaarenan.
Men det är också helt okej för mig att få se United borta mot ett London lag.
och att jag sen få en rundtur på Old Trafford istället.
its okey, men såklart ska jag kämpa för biljetter hit ... aj så svårt det blir.

99 procent av alla biljetter är ju liksom slutsålt innan man hinner trycka på köp själv.
det var nära vi knappt fick till West Ham's arena, och för er som inte vet så är dom långt ifrån lika populära som United, och visst, de ha en mindre arena också.

Boleyn Ground (upton park) ta runt 35.000.
Old trafford ta runt 76.000.

- men jag är inte klar med mina drömmar, absolut inte.
Australien ska prickas av först och en resa till San Francisco.
och såklart, en fotbollsresa till fotbollens land - Brasilien.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback