8 days!

don't waste ur time and power in trying to fix something when u are the fuckin only one who is working at it ...

- från min fina tyskavän, and she's right.
nu sticker jag över till fluff, för de var banne mig mer än en månadsen sist!
imorgon blir det karlshamn och på fredag vankas det fest och på lördag 20årskalas.
- sen är det dags för mig att börja packa väskan och säga hejdå, ännu en gång! Can't wait (:

folk verka tröttna på att jag reser? har man iaf fått höra idag.
förstår ingenting ... precis som jag tvingar alla sitta hemma och plugga all the time?

ett sånt lyckorus.
i thailand var jag lycklig, så himla levande.
jag måste tillbaka, hela nästa vinter!
koh chang gjorde mig glad, jag saknar det så överdrivet mycket.
jag är lycklig med nya människor, med bra nya människor.
i USA med mina vänner.
i Thailand med nya fina vänner.
- då trivs jag som bäst.


Kommentarer
Postat av: Annie

8 days!! Kommer blir så himla bra Malin!:) ser fram emot att få se allt på bloggen:D Puss på dig snyggning, du saknas här!

2011-02-10 @ 06:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback