3 days!

spenderat dagen i karlskrona, i hopp om att hitta ett par presenter iallafall.
och tror jag fick till ett par helt okej iallafall, det är ju cpsvårt att köpa till några man aldrig träffat.
men jenny har gett mig lite tips, så det ska väl gå vägen!

ska köpa det sista imorgon som jag vill ha med mig, nässpray, choklad och oboy! haha.
träffa kosken imorgon, en liten fika iallafall, förhoppningsvis kan hon hälsa på mig i England, vore la fiiint!

lite bilder på vart jag ska bo, Axminster och Exeter - here it goes.

dessa känner nog många igen?
det ligger 20-30 min ifrån vart jag kommer att bo.
MÅSTE bli ett besök dit!


Kommentarer
Postat av: Annie

Åhh vad fint!:)

2011-02-15 @ 21:03:25
Postat av: Ida

Hej :)

Cranmore där jag bor ligget i somerset :)Nära Shepton Mallet.

Åh vad roligt :) hur länge ska du stanna här?



Hur länge var du i USA?

2011-02-16 @ 12:46:27
URL: http://idalarsen.blogg.se/
Postat av: Ida

Men eller hur :)



Jag ska stanna här tills augusti :) men har varit här i 11 månader och några dagar redan :P Men trivs som tusan :)



Jo kollade upp det :) Härligt med mer folk runt omkring. Kommer du att få bil?



Okej, då är det ju bättre att åka hit hehe :) Hoppas du kommer att trivas

2011-02-16 @ 13:35:29
URL: http://idalarsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback