14 Februari.

om 4 små korta dagar beger jag mig!
har funderat på att börja städa rummet .. men de lockar inte direkt.
tänkte börja packa på onsdag, har nog lite som ska tvättas innan dess också!

imorgon ska jag köpa lite presenter, sätta in pengar på banken - pengarna jag fick på kalaset i helgen.
att lösa pengar ens finns längre? helt onödigt.
- kvart över 1 gå mitt flyg på fredag, sen plocka Alan upp mig halv 3 på Heathrow - (halv 4 svensk tid)
och så blir det en säkert rätt "pinsam tystnad" påvägen hem (; - nästan 3 timmar i en bil, heja!

såg King's speech igår btw, sjuuuukt bra film!
och visstfan, alla hjärtans dag idag? bror fyller år .. måste vara dötrist att fylla år idag, speciellt om man är kille och hatar att få allt som är i hjärtan på ens födelsedag.

annars ska de bli skönt och slippa snö i England, Axminster har idag 10 plus och sol .. det ska bli helt okej fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback