dö sony ericsson!

kasta snart min mobil åt helvete.
den ha ju varit lite små krasslig sen england, men nu funkar inte knapp 2, mitten knappen eller "stäng av" knappen. blir tokig!! blev helt konstig igår - orka inte köpa ny nu heller, när det är en månad kvar till man dra igen.

kommer ju köpa en ny mobil i usa, en billig skit med amerikanskt nummer.
så kan lika väl vänta till i sommar! men GUD SÅ FRUSTRERANDE!
hade ju såklart vart bra med en iphone, men helt onödigt för min del när jag reser så mycket, att köpa "ut" den kosta onödigt mycket med pengar, och betala av den utomlands blir ju 2000 extra bara det, direkt man kommer in på internet en sekund så är räkningen SKYHÖG! - men en iphone efter alla mina resor får det fan blir.

nu åker vi och bowla iaf, det blir fint det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Varför inte bara köpa en olåst iphone här? Det kostar som en med abonnemang hemma eller hur det nu var, fattar inte vad folk yrar i men :P

2011-12-04 @ 22:29:58
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback