Victooooryyy!!

Sas-killen erkände sig skyldig! - tjohooo! så han bad så hemskt om ursäkt, hehe VICTOORYYY!
gårdagen spenderades hos viktor med en jävla massa filmer!
idag har hela dagen bestått av mat, mat, mat och mer mat hos min fina farmor plus farbror.
han hade t.om en tvbänk från IKEA ståendes hemma, så ska kika på den nu, helt gratis så why not?
- annars blir det faktiskt IKEA imorgon ändå, Kalmar denna gången!

sitter och försöker få ihop ett filmklipp från min englandtid, men mitt moviemaker funkar inte.
ska sno ner vår nya dator och hoppas på att allt är uppdaterat där.
i skolan hade man final cut och adobe premier, som var super lätt, så basic-saker som Moviemaker blir alldeles för svårt!!!


LÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNING !!!!



Saknar mitt fina thailand.

Kommentarer
Postat av: Martina

Malin hur fick du din familj i London? (: Jag är inne på greataupair men det verkar inte funka så bra? Får typ aldrig någon respons därifrån..

2011-08-26 @ 11:33:27
URL: http://joietoujours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback