Love.

hej alla glada.
vi fick strålande väder.
så jag och jakob drog och seglade, solade, badade, solade, solade och lite mer sol.
- har varit en fantastik dag helt enkelt ute på havet.

senare på kvällen plockade jag upp jakob och viktor för att kila till Jekyll, och se derry, emilia och kalle spela musikquiz ... tror vi sög sate på varenda fråga! men man träffade mycket folk man annars inte se så ofta.
mycket skitsnack skall alltid hinnas med också!

jag har fortfarande inte packat - ska rusa igenom packningen nu och sen däcka relativt tidigt.
mitt tåg går runt 7 tiden imorgonbitti - och flyger runt 12, landar i england 13 (engelsk tid) - FÖRHOPPNINGSVIS är jag i axminster runt 17-18 tiden!

men ha det så fint Sverige - vi hörs i England!















Kommentarer
Postat av: Sara

alltså, vad har jag missat! vad ska du till london och göra? :D

2011-08-04 @ 19:14:21
URL: http://trenollsju.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback