August 23th.

är det någon annan än jag som kommit in i dagisrutinerna?
jag älskar seriöst att ta en liten "nap" runt 4 tiden, AH det är så skönt, love love love!
och jag har inte hunnit ta någon nap idag, och jag håller seriöst på och dö av trötthet, haha!
bara en sån sak kan få en kinkig, förstår småbarnen nu alltså, har ju säkert gjort så sen jag gick i tvåan, gick alltid och la mig två timmar efter skolan, är ju guds gåva! - BLEV INGEN SÅN IDAG FÖR MIN DEL!



- spenderat hela dagen i Kristianstad med Matilda,
vilket var oehört trevligt, och nästan 3 månadersen sist.
köpte mig en ny skinnjacka dessutom (jag tappade min i stockholm för 1½ årsedan på ambassaden)
skulle haft jeans, min storlek fanns, jag skulle bara fila på idén lite, kom tillbaka och min storlek var borta!!!!
- OCH hur sjukt varmt ha det inte vart idag? gaaaaaaaaalet så skönt! SOMMAREN ÄR INTE ÖVER (på dagarna iallafall)

nu har jag träffat Cajsa hela kvällen med fika, det kändes som höst.
jag hade jacka på mig, det var kyligt det var mörkt redan runt 8-halv 9 ... NOOOO!
men blev av med min kamera iallafall, Cajsa köpte den för kompispris haha, hon fick med två "memorycard" också, för den nya kameran har små såna - jag glömmer alltid bort det svenska ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback