rubrik saknas.

sjukt stressig natt på jobbet och natten som kommer är fortfarande oklar om jag får jobba eller inte.
av alla 1000-1300 på tarkett, så kommer det vara jag och en tjej till där inatt - och hon tjejen ha varit sjuk i 4 dagar nu och sannolikheten att hon kommer är väl sådär (alltså är det FÖRBJUDET för mig att vara på jobbet, jag får inte jobba själv) och skickas isåfall hem med full lön - däremot känns det lite onödigt att gå ifrån kvällen från allt vad den erbjuder, för att se om hon är där eller inte (får ju inte tag på någon då det är helg)

det är lördag - jag har (kommer?) jobbat min sista natt! - haaallleeeluujhaa!
tror det blir myskväll - troligtvis träffa håkansson lite, och imorgon ska jag fika med Linn och håkansson.
oehört längesen! - Ha en super helg! till veckan befinner jag mig i Hässleholm för återträff med Maaatilda.
min Englandtjej!! - som också även hon ska till Santa Barbara (inte samma linje) men vi åker samtidigt.
SUUUUPER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback