fin dag i fina karlskrona.

haft en super fin dag.
började med mitt monsterpussel på 1000 bitar.
mamma kom hem vid 3 och fastnade direkt, vilket jag visste hon skulle göra, för hon äääälskar pussel.
jag lämnade henne vid 5 tiden för att åka in till Sailet, äta på finresturang och mysa runt.
vid tio är jag hemma och hon har INTE rört sig ur fläcken och halva pusslet är färdigt!
slutade med att jag fastnade där också och vi kom precis ifrån bordet av kramp i hela jävla kroppen!
får återta kampen imorgon!!

så sailet är tråkigt - men vi hittade en super fin resturang och jag tog nog den dyraste maträtten jag ätit i hela mitt jävla liv, MEN samtidigt så är det inte sånt man gör varje dag! var snuuuuskigt gott ändå!

är kär i min nya kamera också - OTROLIGA bilder den ta på kvällstid! - överföööörträfffffliiigt.





inte varje dag jag hamnar på bild! 
MEN nu däckar jag - så gör även min dator, börja tröttna heeeeelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback