tror jag kan kirra ett jobb som chef på SAS.

har haft och göra med ett riktigt pucko idag.
någon snubbe som är chef för SAS sa att jag måste betala 150 kr extra för min biljett?


Jag: varför ska jag betala 150 kr för en ombokningsbarbiljett? jag tänker inte omboka min biljett.
Saskillen: för vi har mackulerat din biljett, och har nu skickat en ny (makulera som det förövrigt stavas är förstört)
Jag: fast jag kan väl knappast hjälpa att du har klantat dig och förstört min biljett?
Saskillen: ursäkta, men nu förstår jag inte? du vill ju boka om din hembiljett den 27 September till klockan 20:00 istället? Mrs Helen Pohl, 26 September från Göteborg 07:00 - hemresa 27 September 20:00 till Göteborg.
Jag:
nej, jag har inte bokat någon tillbakaresa den 27 sep och framför allt ingen utresa den 26/9
jag har bokat en utresa från köpenhamn till London den 17 September, bara en enkelbiljett.
Det står ju klart och tydligt det är en Helen Pohl som gjort bokningen? - jag heter Malin Ottosson, gjort en bokning den 17 September från Kastrup.
nej, jag har inte bokat någon tillbakaresa den 27 sep och framför allt ingen utresa den 26/9
så ni har gjort något fel.
jag har bokat en utresa från köpenhamn till London den 17 September, bara en enkelbiljett.
Det står ju klart och tydligt det är en Helen Pohl som gjort bokningen? - jag heter däremot Malin, gjort en bokning den 17 September från Kastrup.
så ni har gjort något fel, tyvärr ... 

- får se hur det går, han ha inte svarat ännu - förhoppningsvis har puckot förstått sitt misstag!
hatar att såna människor bara ska krångla till det och inte kan sköta sitt jobb ordentligt.

-
annars har jag äntligen investerat i ett par byxor, viktor var med och köpte.
killar är fasen inte mycket till hjälp! (: men vi körde på fika istället.

Jag: du jag få bara kolla min mail och se om cpkillen ha svarat
Viktor: a sure.
Jag: "klick, klick klick" - nahee.
viktor: vad fan ha du nu gjort med datorn?
Jag: asså jag är bannlyst från typ alla datorer i hela världen, seriöst, jag ta sönder allt.
Viktor: men vafaaan, den ha ju laggat fast helt?
Jag: aa, jag säger ju det - låt mig inte röra den fler gånger istället.

Kommentarer
Postat av: sofia

Grejjen är den att jag skulle gärna skrika tillbaka, men så fort jag ens höjer rösten det minsta mot barnen så får jag skit av världföräldrarna. De blir skit sura. Så när barnen gjort nått fel ska man säga till snällt, man får inte låta arg eller något, man ska låta så glad som möjligt. Mina världföräldrar tycker typ jag är otrevlig mot barnen annars!? De här barnen är inte vana med att någon säger till dem på skarpen..

Att ta hand om bortskämda barn suuuger.

2011-08-25 @ 15:32:11
URL: http://sofiaaupair.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback