No CSN for me!

riktigt två fina dagar av värme vi haft nu!
idag var ännu bättre än igår (och då var igår kanon fin)

fikat som en galning idag med Linn - det kan bli så ibland, lite blåbärspaj där, lite glass, lite godis, lite annat smått och gott och tillslut har man ont i magen så man håller på att dö!

har även postat min ansökan idag till SBCC - så bara att vänta på svar!

- har också kommit underfull med att jag inte behöver ta lån från CSN - vilket jag är glaaadligt lycklig för, för jag har en helt okej snäll far (han läser detta, utanför bloggen pappa är du fortfarande tjockis, okej?) - men just nu kan du väl få vara snäll - och ska faktiskt betala min utbildning åt mig (så betala jag av honom istället för CSN) vilket känns sjukt mycket skönare, slipper man stressa med massa skumma tidsplaner och ränta, och fan vet allt!
och fjäska man ordentligt kanske man inte behöver betala tillbaka allt? MOHHHAAAHA! 

anyway - nu börja semestern! - med sovmorgon - godnatt.
4 dagar till lön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback