Last august.

spenderat fina dagen inne i karlskrona Ciiitty med Cajsa.
jag är nu fulländad med min vänner-serier .. säsong 1-10.
har tänkt på 4an&5an länge nu, men eftersom man ha det på datorn, så kommer alltid en annan serier upp istället som man inte har eller sådär, men nu var det SUPER rea på åhlens, så jag köpte de båda två! - hurraaahh.
känns ändås fint att ha alltihopa, ska nog ha ett litet maraton snart!

vad händer i veckan?
imorgon ska jag hem till Linn, vi ska spela super nintendo (super mario) hela kvällen/natten.
och troligtvis har serier-maraton på Bones eller något annat skoj.

är inte ofta man gör sånt längre .. på påskloven/höstloven var det de enda vi två gjorde under högstadiet.
vi spelade super mario till 5 på morgonen - nu jobbar linn 24/7 och jag är sällan hemma, så det blir tyvärr så!

Tror jag ska ta med kameran och gå en runda här runt Långö - justja, jag är karlskrona-bo numer ...
har jag nog inte sagt något om!


här är min cool-tröja jag pratade om - SHELDON IS THE KING!



sista jävla Augusti - imorgon börjar hösten.
Juni, Juli, Augusti <3 vi syns om 9 månader !!!!!!!
fast kommer jag in på skolan i Califoooornien, så får jag lite mer soltimmar!

Kommentarer
Postat av: angelica

När får du reda på om du kommer in på skolan? :)

2011-08-31 @ 16:17:44
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback