Canon Eos 400D till saluuu.

min kamera gick ju sönder?
- den är inte sönder längre, jag gjorde en super tabbe! sprickan som jag trodde var ett skumt jävla hårstrå? och varför den inte funkade var för att spegeln i kameran hade hoppat till, jag satte den tillbaka på rätt plats, och nu har jag två kameror? känns lite onödigt, men säljer min gamla till fiiiint pris nu om någon vill ha! (:

Canon Eos 400D - orginal-objektiv samt minneskort på 4 gb.
(enda som saknas är sladden till batteriet, men då det är en basic sladd så att säga, så gå den att få tag på för typ 50lappen)
(runt 2500-3000 kronor säljer jag alltihopa för)
I know - det är billigt, men jag har ingen nytta av den alls längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback