8-2 mina vänner, 8-2 !!

vilken match kan ha slutat 8-2? - innebandy? - även det låter för otroligt.
tennis kanske?  - men icke det heller.

det var Manchester United som vann över Arsenal idag, för just den siffran.
jag kommer ihåg en CLmatch mot roma, där united vann med 7-1 ... det var stora siffror.
MEN 8-2 mot ett lag som Arsenal, som SKA (är??) ett topplag, i PL, visst låter det konstigt?
men tappa man mot 4-1 så ger man nog nästan upp, även om ingen erkänner det - "nej vi kämpar alltid in i det sista" - tror att psyket ger upp efter 4-1.
Men 8-2 blev det helt enkelt, hur sjukt det än låter ... och jag kan inte vara mer lycklig, 2 storlag avklarade.
BRING IT ON CHEALSE !!

har pratat med familjens nya aupair, hon är från tyskland och ha väldigt bra engelska.
så jag är nöjd, och väldigt nöjd att hon inte är svensk, är nog jobbigare att lämna över till en svensk! men jag kommer vara med henne i 6 dagar, så blir skönt att få lära känna henne lite!

Nuuu börja fotbollskanalen! - godnatteeeer.
fick komplimanger för min snygga tröja idag också - har Sheldon från big bang theory på, där det står BAAZZZINGAAA, hittade jag i Chicago, och alla vill ha en likadan (; cant blame them! den är fruktansvärt bra!

Kommentarer
Postat av: Martina

Fråga nr. 178:(hehe) Vad får du betalt av din familJ i england? Jag pratar med en just nu, men det känns som att det var väldigt lite betalt..

2011-08-29 @ 19:21:53
URL: http://joietoujours.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback