fin helg!

borde ändra min header, orka dock inte .. det få vara ett tag till!

åkte in till stan igår och mötte upp sofia, om man få kalla det stan? - döden mer.
vi fikade och åt thai mat - träffade Anna, som jag inte gjort sen början på Juli, känns dock som vi sågs förra veckan.
vid 6 drog jag kosken och jakob hem till fluff, gnällde och skällde på varandra som vanligt (y) pussades på molle (hunden) bråkade om fotboll, tvkanaler, att jag blivit fet osv! (; det gamla vanliga.

fluffs föräldrar är bortresta, och han hade inte klarat sig utan denna lapp!



vet inte vad som händer här, jag skulle få med jakobs UBER-långa hår.
men så gör han något brat-slick istället och sumpa allting.

åkte hem till fredrik mitt inatten och sov där, somnade som en stoooock.
vaknade dock runt 5, låg och kollade på honom till klockan 6 och blev uttråkad så väckte pojkfan ist.
och oftast säger han "men gumman, du måste sova" och så somna han på 3 röda.
men inatt låg han vaken i 2 timmar och väntade på att jag skulle somna.
- det var fint, som tur var däckade vi om.

det är söndag, och söndagar känns annorlunda, det känns tråkigt på något sätt.
förstår inte varför, jag är ju ledig?

men det känns som en pluggdag, det känns inte som jag tagit studenten, krossat atlanten och varit i New York och bott i Chicago, det låter så osannolikt? - det känns som jag gå sista året och måste plugga matte varenda jävla söndag, men jag behöööööver inte det!!!! SÅ JÄVLA GÖTT


- vet ni vad jag sakna mest från USA (efter vännerna) - det är vänligheten, alla amerikanare är så himla mycket vänligare än vad vi surpuppor i sverige är.
om man ska gå förbi någon i en korridor och personen inte ens stå LITE ivägen så flytta hon sig och be 100 ggr om ursäkt och säger förlåt osv, säger man Excuse me när en kundvagn stå ivägen är den borta innan man hinner blinka och man ha fått höra OMG IM SO SORRY säkert 125 ggr.
säger man Ehm Ursäka till en kärring i sverige, får man nästan flytta på kundvagnen själv och se hur kärringen blir förbannad.

men nu ska jag bort till Sara en liten stund.
träffa alla fina vänner på en och samma helg, inte klokt vad man hinner med (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback