AF - England - Thailand.

somnade om imorsse, till typ klockan 1.
tog mig en snabbdusch, och sen plockade jag upp Sara och vi körde mot AF.
fick en liten härlig prick där som hjälpte mig, men AF - känns mer som ett alkishem här där vi bor.
förhoppningsvis slipper jag gå på möten och härja i 3 månader, ska försöka skaffa mig ett "lätt litet jobb" innan thailand, typ Sifo eller något som är enkelt att få och lätt att säga upp sig ifrån .. (:

fick hem papper från England idag,
värdelöst, på hemsidan stå det, beställ vårat infoblad för mer info, så får man hem de jävla infobladet och så stå det "för mer info kolla vår hemsida" - fatta inte? men jag ha hittat en sida som jag tycker är mycket bättre och verka seriösare, men infobladet där ifrån har inte kommit ännu.

så idag har jag hunnit med det där, fikat med Sara, tvättat svart och nu ska jag äta lax och potäääter.
JUST DE: haha rena skämtet: priserna till thailand för flygstol (tur och retur) på internet ligger på 6999 kronor ungefär, men jag är så dålig på att hitta billiga flyg, så jag gick in på vårt resebolag här istan och se om hon kunde ta fram de billigaste - 10.000 var hon uppe i? haha succcccker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback