TGIF.

sov hos min karl igår, (sov&sov) - sover konstigt nog bättre där, men inte överdrivet bra.
förr sov jag aldrig hos honom, de gick bara inte, låg vaken jämt, men nu däckade jag rätt så bra!
satt och spelade the sims 3 ett bra tag dock.

har åtminstone besökt AF idag, suuug på dom.
ringt käkkirurgen som hade stängt på fredagar - suuuuug på dom.

ikväll blir det idolmys, och imorgon ska jag göra högskoleprovet.
8.30 till 16.30 ... låter inte lovande, men bara man inte måste sitta där hela tiden?
hörde de var Svenska, Engelska och Matte, - SVB, ENGB, MAB - tur jag läst det iaf, men frågan är om det sitter kvar någonstans i huvudet, RIKTIGT ORDENTLIGT långt bak i huvudet isåfall.

det får gå som det vill, känns surt att behöva gå upp så tidigt dock ..................... tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Molly

jag ska också göra det, har en 25 min paus vid tio och lunch i 1h vid ett och sen en kvarts paus vod typ.. tre. Vi har nog inte exakt samma tider, men liknande förmodligen ;) sen är det en orddel också! typ 40 skumma ord som man ska ge förklaring på, hehe.

2010-10-22 @ 13:53:07
URL: http://everytiime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback