mot thaaaaailand.

vaknat varje timme inatt, inte så att jag varit pigg för jag ha varit helt död i huvudet.
men ändås vaknat av jetlagen, höll på att tvinga mig upp ur sängen runt 11 tiden, men de gick inte, när jocke sen ringde och väckte mig till liv så gick det bättre.
vi diskuterade thailand, jag sitter nu och kika upp det billigaste, jag titta på minst en månad där nere ... men ha ju fått kolla dag till dag, skiljer ju flera tusen ibland .. men ska fortsätta lite senare.

jag åt Lingongrova med åsedaost och riktig oboy idag, JAG DOG SÅ GOTT!
- jag hade tänkt kila ner till AF idag, föra över mina dollar till svenska kontot osv, men idag är jag slut i huvudet.
ska träffa sofia ikväll, nu ska jag se fredrik en stund och så ska jag försöka kila upp till min bror och slå på Viggo och William istället (:

NEJ, ingen tid att slöa!
(mina infoblad som jag beställde om England, hade mamma SLÄNGT, så nu har jag fått beställa nya) smart hon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback