like always.

körde till min finaste vän Sofia ikväll.
hon fick höra allt om USA, varenda del och jag fick höra allt skvaller.
vid 9 kom min andra fina vän Sara - och det blev balkong-mys ute i kylan, med raggsockar, filtar, julmust och bullar.
mina två bästavänner och jag, allt var som vanligt och jag gillade de.

jag: sara, jag hade gått upp i vikt!
sara: VA? men du sa ju du inte hade övervikt?
jag: bagaget ja ....

och en annan så hemskt kul sak
: jag köpte lite roliga knappar och kylskåpsmagneter i Chicago, så stod jag och letade efter den perfekta texten till Sara (sofias hittade jag direkt) .. men på vissa var där lite avancerad engelska och jobbigt att läsa fort (såna skämt ska ju gå rätt snabbt), så sa jag det till Ludvig när vi letade att det få inte vara för krångligt, för det klara inte Sara av, och ludvig trodde jag skämtade men jag försökte förklara så gott de gick om hennes härliga hjärna.
så här blev det.

jag: jag ha en liten present till dig!
sara: ååh, vad är det för nåt?
jag: en sån här knappnål med kul text (gav den till henne)
sara: USCH! nu är det nåt sånt här jobbigt som jag ändås inte förstår?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback