klumpesnusk.

fredrik ha varit här inne och snokat och skrivit ett inlägg.
tog visst 30 minuter för honom att göra det lilla? hahahah! ja är man noob så är man (;
men jag får ju säga att han är gullig, det är han, min kaaaarl, söt också, LITE jobbig när han är trött, but i love him, i reaaaaaaaaaallly do.
bjöd på thaimat gjorde han med idag, och så blev det idolmys, där äntligen daniel åkte ut .. fint!
- kände mig dock inte 100 procent i huvudet, svettades, frös, huvudvärk och allmänt konstig.
men efter lite sömn gå det nog över!

Klumpesnusk = gruppsex på norska, - GISSA om jag bröt ut i skratt när jag hörde den.

nu ska jag borra ner mig i min säng, imorgon ska jag spendera dagen inne i karlskrona med kosken.
som tagit körkort, så ska bli en faaaarlig åktur.

MEN FÖRST: lite glögg, för det har mamma köpt hem, NU BÖRJAS DET FREDRIK!, glögg-tider.
(han hatar glögg, så jag dricker det, och jag HATAR kaffelukt, så han dricker det, så gnäller vi på varandra sen)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

åh nej inte glögg :( lär dig dricka kaffe ist (: Du är bra underbar du Älski <3 Och jag älskar dig så himla mycket <333

2010-10-29 @ 23:39:32
Postat av: Stephanie & Sannah (AMPELOS)

hahahha norska e såå skumt

2010-10-30 @ 00:20:42
URL: http://ampelos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback