i miss my friends in Illinois.

satt och saknade mina vänner där borta i Illinois.
Annie, Evelina, Alexandra, Maggie, Giulia, Elena, Julia, Anja, ludvig, kaylem och såklart Jennifer.
(saknar att ta tåget till Kstad och möta upp Marie och Louise, jag fundera att i sommar brudar, så ta jag ett par dagar i Philadelphia hos Louise och ett par dagar i boston hos Marie och Sofia, VAD SÄGER NI OM DE BRUDAR?)

pratat med Annie precis, hur deras helg har sätt ut, DET saknar jag, hade velat vara med dom.
idag ska dom till Winnetka och se Ensam Hemma huset, så har försökt förklara på bästa sätt hur dom ska ta sig dit, och hur mycket vi sakna att äta på Cheesecake tillsammans.

Det känns .. inte tungt just nu, för jag ska ju till thailand om 2 månader, men det betyder att jag inte kan "hänga" upp mig på annat? kan inte flytta, kan inte jobba heltid osvosv .. men jag skulle inte välja bort thailand, absolut inte, efter det kommer jag försöka flytta och söka jobb och planera in andra resor också!
det känns bara "ska jag behöva sitta här i Ronneby i två satans månader?"

jag och fredrik planera 3 dagar i Göteborg runt jul, gå på lisebergs julmarknad och feta oss och bo på hotellet som vi hade i somras - alltid nåt åtminstone, kommer säkert bli helmys, aldrig varit på liseberg på julen, men det ser ju sååå fint ut och hotell är fint och göteborg är fint, och fredrik? han är väl helt okej fin! (;

imorgon kommer mitt Chicago inlägg i bilder!!!

Kommentarer
Postat av: Molly

svar på din fråga, om du inte redan fått det på annat håll, haha. så nej, du kan inte sänka dig på något sätt pga högskoleprovet, så det finns ingen nackdel med att göra det :)

2010-10-24 @ 21:50:57
URL: http://everytiime.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Naw söt du är (: du är med helt okej fin ;) NEEJ skojar bara!! Du är världens finaste! (: <3333

2010-10-24 @ 23:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback