Halloween!

vem slutade med nässpray igår? - inte fan var det jag iaf.
men jag ska ta det i en lugn takt, det ska gå (; ... snart iaf.

gårdagen spenderades ju inne i karlskrona med kosken.
skitsnack, åt på PM, var bara galna människor, riktigt otäckt ..
men inga fynd, lika bra det!
- på kvällen drog vi hem till henne och såg på en RIKTIGT VÄRDELÖS film.
den stod på topplistan (årets bästa, blabla) joooohalå, minns inte ens vad den hette, usch!
drog hem till min karl vid 10-tiden som mådde skit, ... pizza är ju inte bra att äta om man ha diabetes tydligen? men doktorn hade sagt att pröva dig fram, så jag tvingade han att pröva en pizzjävel och se hur det blir (han tjatade så) .. inte trodde jag han skulle ta en HEL pizza? hur dum får man bli .... (;

idag har vi smidit planer, tänker inte avslöja något, men det kan bli bra dethär.

drog hem till björnen (min bror) och bråkade med ungarna, i like!
körde "HAHA-jag-tog-din-näsa-leken" ... att man gick på den när man var liten?
pappa tog alltid min näsa och ibland kunde jag t.o.m gråta, speciellt när jocke kom och gjorde saken värre och säga att jag aldrig kommer få den tillbaka, (typ) .. men den funkar ju fortfarande så why not (; ingen unge kommer ju bara dissa en och säga, skitsamma, jag kan andas .. alla bli ju som galna! :D

nu ska jag kura ihop mig i min säng och läsa "14 år till salu" - GRYMT otäck bok, men äckligt bra, baserad på en verklig historia, om en tjej som sålde sig själv till män efter hon blivit våldtagen när hon var 14 år, hon som skriver boken är hon som det hände och så tog hon hjälp av en författare för att få den gjord, men dock är hon anonym (helt förståeligt) .. men tror det är därför boken är så bra, att det faktiskt ha hänt och att såna svin finns.

ska nog hem till håkansson senare ... muffins verka stå på schemat.
Last October!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback