ångra jag mig?

detta är min USA-låt, kommer alltid börja tänka på Chicago, New York, Connecticut när jag hör denna.
den började spelas när jag kom och dom spelade sönder den, jag gillar den!
- en annan sak, jag satt och tänkte igår om jag ångra mig över mitt beslut? : inte ett dugg!
igår hade jag lite halv tråkigt och tänkte om det inte hade varit roligare att vara där borta?: Nej inte ett dugg.
jag gjorde ett bra beslut, ett kanon beslut och jag är grymt taggad på livet (:
och jag ääälskar att mina vänner där borta ha det bra och att de kommer få ett toppen år!
även att jag är lite avis att mina tyskar få spendera dagarna tillsammans, men det är inget jag tänker på så mycket.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback