2,5!

direkt när jag kom hem från USA så vägde jag mig för att se hur mycket skillnad det var från för 2 månadersen.
det var skillnad, en helt okej stor skillnad, (men alla säger man gå tillbaka till sin noramala vikt rätt fort igen)
och på 2-3 dagar har jag redan gått ner 2,5 kilo av dom .. vi nämner inte hur mycket jag gick upp, bara en hel del.
men tänk vad svensk mat kan göra? och ikväll ska jag med sofia till gymmet ... det är inte så att jag må dåligt av det jag väger nu, det är inte så att det är för mycket - men det är inte de jag vägt de senaste typ 6 åren, då jag alltid vägt samma! så därav ska jag tillbaka till min normala fina vikt, vilket inte lär bli så stora problem.

NU THAI MAT MED KOSKEN!

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag somnade sent för att klockan inte var så mycket i USA när det var läggdags i Sverige, och vaknade sent av samma anledning :P

2010-10-14 @ 17:39:47
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Sofie Alvesved

Du kommer aldrig blit fet Malin!

2010-10-19 @ 15:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback