söndag igen?

sov i nästan 10 timmar inatt, och jag vaknade upp frisk och kry, precis som jag trodde!
- dagen ha varit riktigt seg, tills jag åkte hem till kosken, vi köpte glass, chokladsås, annat skit.
åkte ut till emma och snackade skit i 7 timmar, åkte till karlskrona och drog till donken.

såg fula klipp på youtube, diskuterade konstiga människor och om att vi hatade varandra för typ ett årsen, haha!

Det är så kul att höra, hur kosken och emma pratade skit som fan om mig, och hur jag alltid pratade skit om dom.
tydligen var jag kaxig enligt kosken och alltid sa direkt vad jag tyckte (jag vet inte vad som förändrats, för jag är exakt lika dant) då kläcker emma ut sig att man måste känna dig för att kunna ta din kaxiga-attityd på skämt.
vilket faktiskt stämmer bra, för jag är mest kaxig på ett skämtsamt sätt, - om jag verkligen inte menar allvar.
Men man vet aldrig vissa personer man kommer börja umgås med, vem fan trodde jag skulle gilla dom två liksom?

imorgon har jag en full dag, både förmiddag, eftermiddag, kväll och typ natt också.
men det blir bra, hinner nästan bara vila nu förtiden känns det som .. klockan är ställd på tio. huuvvaa!
känner jag mig själv kommer jag skjuta upp hundra saker bara för att få sova längre. SKÄRRRRPNING!

dåligt med bilder just nu, men det är fan inte kul att fota här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback