potatis suger, och imorgon Malmö.

att steka köttbullarna efter att rullat dom är fan en konst.
dom var inte direkt runda, och vissa ramlade ihop, men jag fick ihop nästan 20-25 stycken bra köttbullar.
fyrkanter var det, men det ska ju smaaaka gott.

potatis? bra/dåligt? ... haha rena skämtet.
jag kokade dom i typ 25 minuter, och så var dom heeeelt sönderkokta, SURE jag hade gradern lite väl högt visade det sig sen (; - så jag fick panik-ringa ett samtal till håkansson, som sa jag ska göra potatismos och hur jag gör, men jag fick inteee hälla i för mycket mjölk - men det gör jag ju såklart.

så när mamma kommer hem får hon rädda det med lite potatismjöl, det blev helt okej gott iallafall.
och mammsen och tjockisen älskade de och önskade sig mat på bordet efter jobbet varje dag!
men jag sa att det får inte bli någon vana det här inte! (;

får tacka Cajsa för köttbullereceptet, och ranta som kom hit men som knappt kunde koka spagetti (;
- imorgon dra jag till malmö! vi hörs när vi hööööörs (:

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Hittade din blogg när jag sökte på skillnader mellan de olika au pair organisationerna.

Såg att du är hemma nu och tänkte bara kolla lite hur det var att åka med SI? har verkligen noll koll på vilken som är bäst! vore jätte snällt om du svara :)!

2010-11-03 @ 22:55:14
URL: http://malinmellgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback