Parttyyy.

det är skumt hur ofta en plan kan ändras.
först var det fest, sen blev de inte så, sen var det idolmys, som icke blev så, sen skulle vi hem till sofia, som inte blev så och nu blir det fest iallafall ... en liten/stor utgång får de fanimig bliiiir.

imorgonkväll ska jag hem till fluffsen och se på Inception, såg den på bio sist?
tror jag, minns inte ens ..
kommer åtminstone knappt ihåg den så det blir fint, får bli massa godis, bruka ätas endel när jag är där!

men först blir det ju bullar imorgon, jag antar du ha gjort bullar björn? - annars vet du att jag inte kommer.
ifs kommer jag en liten stund för att sno alla presenter från Wille, och slåss och retas också.
jag är ju själv yngst i min syskonskara va, så när min äldsta bror fick två snorungar så är det ju inte mer än rätt att jag får slåss och retas på dom istället? .. jag är kung så jag få göra vad jag vill (;

Kommentarer
Postat av: Tinde

malin tack för din kommentar. den fick mig att skratta :) tack!!

2010-11-05 @ 22:29:03
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback