ingen tandställning!!!

... det snöar fortfarande.
men nu är det fint, för på halva sidan av himlen lyser solen, och på andra sidan kommer det snö!


och Ronneby har gift-spridning på G, hörde larmet när jag gick till tandläkaren, men ha inte riktigt fatta varför det larmet sätts igång? om det är krig eller vad det var? - visa sig att det är amoniak-gift i hela ronneby och inga skolor släpper in eller ut elever, ingen får gå ut, haha - blir fan bara värre.
Har alla ett sånt tjutlarm som hörs över typ halva världen där man bor?
jag vet att våra testas första måndagen i månaden klockan 3, men vad det var bra för visste nog fan ingen :P

ingen tandställning men en rejäl bettskena, tabletter mot inflamtion i käkleden och en massör som jag måste gå till illa kvickt - jag ha ständigt ont i nacke samt axlar, folk få massera mig jämt för det gå inte över.
vilket nu visar sig hänga ihop med min käke som också gör ont, så efter allt detta BÖR det vara borta sa dom.
men att mina glapp i käken när jag gapa och stänger alltid kommer vara kvar, det får jag vänja mig med.

och allt detta i December, INNAN JAG FYLLT 20, och vi vet vad det betyder, jag slipper betalaaaa!
mot frukost, skotta snö kanske och slappdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback