INGA KOLOR!

INTE EN JÄVLA KOLA!
riktigt sur, men det kommer många fler julmarknader och jag hoppas fasen på att det finns några där.
mamma och jag drog in till Karlskrona istället, hittade en vinterjacka till mig och vinterskor - så man kan ju inte hänga läpp för det, riktiga snygga grejer!

Innan england-familjen höll jag kontakt med en super familj i australien också, men dom var så slöa på att höra av sig, så jag skrev till dom att jag matchat med en annan nu.
deras svar kom idag -
I'm also sorry to hear that. Unfortunately, I couldn't answer your email sooner because of a big birthday party we had to prepare for Sunday. I wish you all the best with the other family. Should your agreement with them fall through for any reason, please don't hesitate to contact us again, you'll be very welcome to our home here in Australia in that case.

Lite sött, jag antar jag var den enda som tyckte 6 barn verkade skoj som fan! - tänk vilket fotbollsgäng, haha!
Men då vet man ju det åtminstone, men jag hoppas det inte gå fel iaf ...

Nu ska jag flyga in i duschen och sen ska det vilas lite .... någon snöstorm har icke synts till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback