Harry Potter.

Den nya harry potter var bra.
sure, man fatta ju ingenting (eftersom det kommer del 2)
allt bra kommer ju hända i nästa film och allt som gör det krångligt nu kommer att bli smartare sen mot slutet.
- jag väntar RIKTIGT med spänning på att del 2 kommer ut i sommar ... hur jag ska orka vänta vet jag fan inte.
det var nog ingen bra idé att se den sådär uppdelat, haha! men ingen hade väl orkat se en film på 5 timmar i sträck.

det som gjorde mig lite besviken var att dom har lagt ner sådan tid på filmen, vet inte hur många år man väntat, och ändås så var effekterna inte i världsklass direkt, dom kunde faktiskt jobbat lite mer på det, så överbetalda som dom är. - men ni får se den själva, den var helt klart sevärd! (:

ikväll kommer kosken hit, blir inget malmö .. så vi ska se idol och blir feta, - det är väl första tanken iaf.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback