hängig!

lördag kväll är över och klockan har tickat över till Söndag.
- blev inte att jag passade viggo, lite trist, men ska ta med han en hel dag efter dagis, så ska vi fanimig gå till en riktig bra lekplats, om det kan sluta regna i detta satans land!

ikväll har det blivit tacos och bowling, lite "the green mile" - vem orka egentligen ser hela den filmen irad?
mådde lite små dåligt igårkväll när jag gick och la mig, och idag ha jag varit helt slö, som en spagetti ni vet?
skakig och allmänt hängig helt enkelt, - antar jag åkt på en liten höst-förkylning kanske, få hoppas den gå över tills imorgon med en riktigt fet och bra sömn.

nu ska jag flyga till min stoooora säng, krypa ner bland alla kuddar, slå på vänner och däcka som en gris.
- it is up to me now, yes or no?

jag ha funderat på att rensa tiden innan USA, alltså inte de vanliga inläggen, utan förberedelser osv ... om någon annan vilsen au pair är i behov av dom så säg till, annars försvinner dom! (:

Kommentarer
Postat av: marie

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ RADERA INTE SÅNT!½!!!

2010-11-21 @ 03:30:13
URL: http://lifeintheusa.blogg.se/
Postat av: Linn

nejnejnej!! sånt är jättebra för oss som är på väg att läsa :)

2010-11-21 @ 12:07:17
URL: http://jagskablinunna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback