första julmarknaden.

Sara, jag, Sarah, Emma och Anna tryckte oss in hos emma och hade brudkväll.
vilket då innebär - skitsnack och drickande ... för Sara och Sarah blev det nog lite för mycket.

idag är det iaf julmarknad i Röaby, vilket jag väntar exakt 365 dagar på, för dom har Kolor där som jag kan dö för, och dom finns BARA där, vilket är tragiskt .. (har dom tagit bort dom idag så slå jag ihjäl någon) får hoppas på att dom fan inte ha gjort det, annars löper jag amok, så nu stå mamma här och härja om att vi ska åka innan snön kommer, så lika bra att dra sig, - blir säkert ingen snö iaf, hör mamma att idag ska det snöa, så ändra hon om det i sitt huvud till (- idag blir det tidernas värsta snöstorm) - ungefär sådär (;

ikväll blir det goood mat och the green mile, en riktig slappdag.
VINTERDÄCKEN ÄR PÅ BTW, så nu jäääävla kan vi köra riktigt.

varför särskriver folk vissa ord?
som typ .. jul musik - rygg säck - jul marknad - spel listor - lusse bullar - ni förstår, jag haaatar det!
okej om det händer en gång för att det ska gå undan, men i ett helt inlägg kan man inte särskriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback