äääääckliga käkkirurger !!!

käkkirurgen har den SÄMST servicen jag varit med om i hela mitt satans liiiiv !!!!!!!!
två årsen så opererade jag bort två tänder längst bak i truten, den ena var inflamerad och tog 5 timmar att operera ut, sen dess har jag haft ont, min tandläkare skickade en remiss NOVEMBER 2009 !!! till dom.
jag ringde dom för tre veckorsen, fick prata med någon invalid-tjej, som inte fatta att detta bara kunde hända?
hon visste inte vad hon skulle göra, så tre dagar efter ringer jag igen, prata med en annan efterbliven tjej, som LOVAR att sätta upp en tid snarast möjligt? - idag har det gått 20 jävla dagar och jag ha inte fått någon tid, så jag ringer igen och prata med ETT HELT ANNAT MONGO IGEN .. och säger att det var Jenny som har hand om de, och du får ringa på fredag igen FÖR DÅÅ har hon tagit reda på vad hon ska göra? - är hon helt väck i huvudet eller?

- jag orka fan inte? VAD ÄR DET FÖR FEL?!
- nu ska jag iaf GÅ upp till konsum och posta ett brev till juuuckepucke i sthlm.
jag kan inte köra idag eftersom det är frost överallt och min bil är sommarbil, MEEN det är ju ett bra sätt att få mig att gå iaf, så slipper man vara så lat (;


blir nog en fin måndag trots massa miffon som inte sköter sina jobb (:

- här har vi de btw, thailand - Koh Chang.
hur mycket längtar man inte när det är sån kyla här hemma?
jag känner liksom varmen mot kroppen & sanden mellan tårna.
(min nedräknare har slutat fungera för mig, duumt)

- ska btw ta mig en liten semester från min blogg, 1-2 vecka(or) utan uppdatering.
så nu blir det lite tyst från min sida, om inget överdrivet händer såklart (:

 


Kommentarer
Postat av: Neha

Hatar med när det blir sådär.

2010-11-08 @ 14:19:14
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Haft en bra helg? =)

2010-11-08 @ 19:14:41
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Som du ser så skrev jag "före". Jag skrev inte att jag tyckte man skulle ta fram den den 10 decemvber. Men 23 är ju väldigt sent istället.

2010-11-09 @ 15:59:43
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback