4-2

spenderade min halva lördag kväll hos fredrik med taccos, popcorn, ishockey osv.
men tillslut gick pojkfan mig på nerverna så jag åkte hem istället (:
nu sitter jag här och snora, nyser och hosta istället! ska gå ut till mamma och snora lite på henne också.

ja vet att fredrik läser, så fredrik - du är en störande person, okej? :D

OCH MJÄLLBY VANN ÖVER MALMÖ MED 4-2 !! tjooho.


http://www.facebook.com/?ref=home#!/group.php?gid=115671881792424&ref=ts
bli medlem där (; mest för att jag gjort gruppen och vill ha många medlemmar! haha
och SÅKLART, hitta fler som åker samtidigt osv!!


och så tittade jag tillbaka i mitt blogg-arkiv! såhär skrev jag en dag i början på mars.
"BTW: STUDENTMÖSSORNA ANLÄNDE IDAG (jag ska hämta ut min imorgon)
ÅÅÅ DET ÄR SÅ NÄRA NU. EXAKT 100 dar ................ imorgon är det tvåsiffrigt."


och nu säger jag: imorgon är det 26 dar! och tvåsiffrig till USA.
om det ska gå lika snabbt som det har gjort från det där inläget jag skrev tills idag.
kommer jag snart vara hemma från USA. (I december skrev jag, 6 månader kvar, FAN VAD NÄRA)
mår illa på hur snabbt allting gått .... SÅ JÄVLA SNABBBT!!!

jag vet att dagen kommer komma, måndagen den 23 augusti stå jag på Kastrup och ta farväl.
men ska det gå så snabbt? - jag hoppas det gå fort som skottet, och att jag kommer ha världens bästa år där, jag vill inte åka hem!

och idag är det den 15 maj - vilket betyder att det är 2 månader sen jag fick min första match, den var från Chicago .. hela tiden kände jag på mig att Illinos was the place to be liksom, med så många matchningar därifrån, den första, 3 till och den sista. - Någon har bestämt att Chicago och jag har nåt ouppklarat helt enkelt (:

Kommentarer
Postat av: sigrid

Ha, jag tror också på det där om Chicago, det vara ngt visst likosm :D



Ja, men jag tog ju åsså klockan nio, och jag var ute innan 10 :) Såå.. det var ju bra! Och om du är lika pratglad som mig så snatar jag att tiden kommer att rinna ivöäg därinne också ! Förresten, det är ju snart du ska dit! Har du alla rätt nu med DS160?

2010-05-16 @ 09:00:48
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback