1 månad till studenten.

idag mår jag riktigt jävla illa.
ont i halsen och känns som jag ska spy vilken sekund som helst, jävla toppen (:
hälsoundersökningen ska göras iaf, om jag så ska spy på doktorn!

tur man var ledig idag också, så ska slappa fram till 2 nu.
och HOPPAS jag mår bättre idag, orka inte bli sjuk nu .. fast hellre nu än nästa vecka!
har inte tid nästa vecka.

11 Maj idag - 1 månad till studenten.


Uppdatering:
vet ni vad det värsta är? när man sitter och kika runt på CDON och börja fundera på Criminal minds säsong 3.
och helt plötsligt vet jag inte vilka säsonger jag har, och måste liksom gå igenom mitt bibliotek av serier.
och så visade det sig att säsong 3 inte fanns i samlingen, men jag kan ju säga er att det gör den om några dagar (;
det är jag värd, nu har jag trots allt sommarjobb, DOCK lovade jag mig själv att inte köpa mer serier innan usa, men kom på att jag ändås ha en bärbar dvd spelare som jag ska ha med mig (:

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: ja nu är det ju i alla fall över och jag behöver inte göra det igen. :P Det gjorde ju jätte ont. Faktiskt det ondaste jag har gjort i sprutväg. :P

2010-05-11 @ 13:11:01
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/
Postat av: Sofia

Svar: Det är säkert du som är värsta hårdingen och inte känner smärta av sprutor. :P

Jag är nästan färdig med allt sånt nu, jag ska ju tillbaka på fredag och då få mitt papper påskrivet m.m, och sen är det bara internationella körkortet som jag skickar in i juni kvar. :)

2010-05-11 @ 14:11:09
URL: http://sofiaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback