1 maj!!

rånade figgepiggs dator och gjorde mitt DS160 papper.
- där funkade allting perfa! på min strulade det ihjäl sig, kunde inte spara, stod error hela tiden, jag loggades ut innan ett foto ens hade hunnit med att laddas upp.

jag är inte 100 procent färdig, ska ringa SI på måndag och fråga ett par saker som jag inte fått klarhet i ännu (:
men 90 procent är jag nog klar med, känns skönt .. var rätt lätt när man kommit in i stimmet liksom, frågor som "är du med i en terrorist grupp?" - kändes rätt självklart som ett Ja där? right right right? jag och mina 89 vänner fundera på att spränga USA, men vi ligger lågt än så länge (ja, jag är ironisk) - man vet aldrig med de humorbefriade människor här i världen, lika bra att säga att jag svarade nej på frågan (;

min kväll bestod av popcorn, johan glans, myselilimys och slagsmål - jag vann över lillkillen, så oroa er inte (;

på lördag ska jag vara vovvevakt, förhoppningsvis händer det inget AS kul nu på lördag, för min morbror fyller 45 och alla ska dit(utom jag) = att min andra morbror ska dit och det är han som har vovven då (; och tydligen är min första morbrors (han som fyller 45) ungar JÄVLIGT allergiska helt plötsligt mot djur (mina kusiner) ...... så den fick inte följa med .. (min morbrors fru är SÅ JÄVLA KNEPIG) ungarna är inte allergiska ... varför får min släkt så konstiga jävla brudar på kroken?

nu blev det rörigt? .. INSEST INSEST FAMILJEFEST!

nahefan, god natt på er ... imorgon är jag frisk, yes.

40 DAGAR KVAR !!!!!! 40 dar till studenten, halå?!!! INGENTING JU

Kommentarer
Postat av: sigrid

Vill lättans veta varför! Väntar ivrigt i från FAZZ på hennes uppdatering om varför hon drog hem! Sen kan jag inte hitta hon jennys blogg som var i chicago!



GAAD, jag längtar,(jag måste likosm poängtera detta i varje kommentar), kollade nyss på typ 6 avsnitt OC, och bara längtade ännu mer! Asså, shit mina kompisar bode vara riktigt trötta på mig nu, snackar bara om detta heela tiden! Men jag är såå nöjd och vill åka nu, måste vara för vi har hittat så bra familjer och jag är så nöjd med detta!



Och likosm nästan en månad till studenten, såå sjukt nice för dig! Är lite avis! NJUUUT!

2010-05-02 @ 09:20:49
URL: http://sigridiusa.blogg.se/
Postat av: Louise

Ja jag menar det! Kändes rätt skumt faktiskt, men hur skulle de ha kommit åt min blogg lixom? :P



Jaa, nu börjar jag bli otålig igen, haha :P

2010-05-02 @ 10:39:39
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Louise

ja usch :P



Nej, LA väntar på att jag ska höra av mej om jag vill prata med dom eller inte.

Maryland har inte hört av sig, men även där är det nog jag som måste höra av mej om jag är intresserad. Det är så sjukt mycket på gång också med projektarbete o annat skit i skolan, så man hinner inte med allt :/

2010-05-02 @ 10:50:45
URL: http://louisehelen.blogg.se/
Postat av: Louise

ja kanske, och det gör mej inget lixom. Va så mycket småsaker med dom..

2010-05-02 @ 11:15:39
URL: http://louisehelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback