våren försvann

och våren försvann på en kort sekund - helt plötsligt var det grått och kallt.
skulle inte haft mina converse skor eller skinnjacka kände jag sen!

spenderat en liten tid i skolan med att lämna in Psykologiuppgiften, (så jag slipper till skolan imorgon)
sen åkte jag hem till sara med skitsnack och fick läsa på hennes projektarbete, me like (y)

hoppas på strålande väder imorgon, 33 graders sol och 27 i havet, eller vad säger ni? (;
okej! jag är nöjd med sol och minst 5 plus! och gärna 67 matchningar också! hhihihi.

"keep my fingers crossed"

titta här, jag har sån gåshud, om två veckor kommer den ut, som jag väntat och längtat!
har väntat i över ett år på "the pacific" och den 4 april kommer den! (på tv i sverige)
det ultimata är att tom hanks och steven spielberg har gjort detta underverk.
samma som med Band of brothers.
(fråga mig inte varför filmen är så stor)



band of brothers har det finaste introt jag vet.




Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaa, just nu har jag bara lust att skita i det och börja att läsa istället.

Men vet ju att jag kommer då ångra mig resten utav mitt liv.



blääää

2010-03-24 @ 19:03:25
URL: http://sundaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback