stressssss!

efter att pappa ringt telenor ytterligare en gång och fick prata med en annan vettig kille, som verkligen försökte hjälpa oss, men att det faktiskt inte ÄR fel på telenor, för att anslutningen är helt perfekt.
då fick han nog, åkte till expert, kom hem med en helt ny dator (lika dan dator ifs) men en ny.
det funkar fortfarande inte, så nu har vi tagit pengarna tillbaka, och jag ska köpa min dator på Euronics istället, eftersom dom sammarbeta både med Telenor, telia, tele2, comviq, 3, osvosv! - så om nåt strula sig FÅR dom faktiskt hjälpa mig, det får inte expert för dom kör BARA på 3.

spenderade min kväll hos min söte karl med tacos och filmen upp! - hahahaaaaa!
vilken skön film, jag älskar animerade/tecknade filmer, speciellt Lejonkungen 3 och madagaskar.

idag har vi slappat röven av oss, varit ute och gått i det SÅ FINA VÄDRET! varit plusgrader, och RIKTIGT varmt i solen!

nu ska jag hoppas in i duschen, FAN hon är ju snart redan 4? jag ska bort till sara då .... oj!
ska hinna köpa hårfärg, duscha, göra mig i ordning och gå bort dit ... fint folk kommer sent, right?
sen ska vi äta thaimat ikväll och så ska jessika har fest (:

nu hinner jag inte ens läsa en enda au pair blogg, VAD SORLIGT! - okej, mer läsning imorgon, hehe!

Kommentarer
Postat av: sigrid

Nä, jag lovar att ngt kommer hända på tisdag eller onsdag! Och Sofie och Sofia fick båda matchningar första veckan! Men ierförsig är det bra att tänka att ngt kommer till helgen för att då är man lite mer tålamodig :)

2010-03-07 @ 07:27:45
URL: http://sigridiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback